WEB CONTACT CENTER (WCC)
Oferujemy wydajny system komunikacyjny umożliwiający przekazywanie zapytań klientów bezpośrednio ze strony internetowej firmy do hurtowni oraz komunikacji hurtowników z klientami pod nadzorem producenta.
Zobacz więcej
Nasze narzędzia pozwalają na łatwe i profesjonalne zarządzanie w obszarze informacji produktowej i procesów komunikacji.
KRÓTKI OPIS OFEROWANEGO OPROGRAMOWANIA:
Typowym problemem z jakim spotykają się producenci materiałów budowlanych jest przekierowanie klienta od informacji produktowej np. umieszczonej na stronie internetowej firmy do zakupów. Wynika to z łańcuch sprzedażowego, który typowo wygląda tak: PRODUCENT - HURTOWNIA - KLIENT lub WYKONAWCA. Właśnie rola pośrednika jakim są HURTOWNIE powoduje, że bardzo trudno prowadzić jednoznaczna politykę informacyjną dotycząca dostępności i cen oferowanych produktów (bo przecież klient najczęściej kupuje towar z rabatem określonym dopiero przez hurtownię).
Oferujemy wydajny system komunikacyjny umożliwiający przekazywanie zapytań klientów bezpośrednio ze strony internetowej firmy do hurtowni oraz komunikacji hurtowników z klientami pod nadzorem producenta.
Ogólna różnica w stosunku do tradycyjnych rozwiązań polegających na przesyłaniu tylko informacji e-mail polega na pełnym śledzeniu procesu komunikacji przy jednoczesnym umożliwieniu bezpośredniej komunikacji użytkownikom strony www z siecią dealerów lub konsultantów. Zaletą jest odciążenie istniejących zasobów ludzkich przy jednoczesnym przekształceniu strony www w narzędzie komunikacji sprzedażowej.
System posiada wbudowane funkcje umożliwiające m.in. :
1. Rankingowanie punktów sprzedaży - to producent ustala, który hurtownik otrzymuje najwięcej zapytań (dowolnie kształtowane są reguły wyszukiwania hurtowników i mogą one dotyczyć zarówno typu asortymentu jak również np. tworzyć ranking najlepszych hurtowników)
2. Monitoring sytuacji braku odpowiedzi ze strony hurtownika w celu podjęcia działań mających na celu odpowiedź do klienta (klient najprawdopodobniej zrezygnuje z zakupów jeśli nie otrzyma żadnej odpowiedzi)
3. Przekazywanie informacji także do wewnętrznych działów firmy np. można wprowadzić kategorie pytań dotyczące parametrów technicznych produktów i takie pytania przesyłać bezpośrednio do działu doradztwa technicznego.
Łatwość wdrożenia wynika z następujących parametrów:
1. Klienci posługują się tylko programem poczty elektronicznej (e-mail) oraz przeglądarką internetową,
2. Osoby (pracownicy hurtowni) odpowiadające na pytania klientów (w systemie określane są jako KONSULTANCI) mogą posiadać różne serwery e-mailowe (ich właściwe adresy e-mail mogą być "zaparkowane" w różnych domenach i na różnych serwerach internetowych)
3. W systemie prowadzony jest nadzór nad wątkami dyskusji pomiędzy klientem i konsultantem tzn. administrator systemu może czytać treści tych rozmów jak również informowany jest o czasie odpowiedzi na pytanie klienta, a w razie braku odpowiedzi może przekierunkować zapytanie do innego konsultanta. W przypadku komunikacji z punktami dealerskimi wprowadzony zostaje system rankingu przesyłania zapytań tzn. producent decyduje o kolejności przesyłania tych zapytań (np. najlepszy punkt dealerski dostaje najwięcej zapytań – możliwość stworzenia dodatkowego argumentu lojalnościowego dla dealerów).